'Al ras' es trasllada a Sagunt
Al ras, el magazín diari de la ràdio d’À Punt Mèdia, farà demà divendres el seu programa en directe des del Centre Mario Monreal de Sagunt. El programa, presentat i codirigit per Jèssica Crespo, s’acostarà a la realitat de la capital del Camp de Morvedre, un municipi amb un destacat patrimoni arqueològic, i també amb una important història industrial.
Durant el programa, de fet, es parlarà tant del patrimoni cultural com de l’industrial. Entrevistarem a l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández; a Albert Girona, secretari autonòmic de Cultura i Esport; a Xavier Aliaga, coordinador de la Capitalitat Cultural de Sagunt i Potries, que comparteixen els dos municipis fins al 25 d’abril de 2019; i a Antoni Gómez, periodista, escriptor i assessor de cultura de l’Ajuntament de Sagunt. Per la seua banda, també contarem amb experts que ens detallaran el patrimoni industrial de la ciutat i recordarem la reconversió siderúrgica de principis dels anys 80 del segle passat.
La història centrarà bona part del programa. Analitzarem l’empremta que Roma va deixar en el municipi, i que té en el teatre romà el seu màxim exponent, i també explorarem la Sagunt jueva. D’altra banda, el president d’Agró a la comarca, Jorge Mateos, ens contarà la situació de les dunes protegides d’aquest municipi, que també té platja.
Per parlar de cuina, ens acostarem a la Taverna de la serp. I la música en directe, la posarà el grup saguntí Jamaleonics.
Totes les emissions d'Al ras, i les de la resta de programes de la ràdio d'À Punt Mèdia, es poden trobar en l’enllaç: https://www.apuntmedia.es/
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox
-
Equips de rescat valencians viatgen a Veneçuela per a reforçar la recerca de supervivents