‘Al ras’ estarà demà a Cabanes amb motiu de la 511 edició de la Fira de Sant Andreu
El magazín estarà en directe entre les 10:00 h i les 13:00 h des del Casal Jove del municipi de la comarca de la Plana Alta.
Al ras, el magazín matinal de la ràdio d’À Punt, presentat per Jèssica Crespo i Joan Espinosa, es desplaçarà demà a Cabanes, localitat que del 30 de novembre al 2 de desembre acollirà la 511 edició de la Fira de Sant Andreu. El magazín estarà en directe entre les 10:00 h i les 13:00 h des del Casal Jove del municipi de la comarca de la Plana Alta.
Des d’allí parlarem de la centenària fira amb Jesús Babiloni, coneixedor de la història local, i amb Carme Monferrer, veïna de 80 anys. El nostre personatge serà l’artista Ripollés. I durant les tres hores de programa, tindrem ocasió de parlar amb Marc Padres, fotògraf de bodes nominat a fotògraf revelació dels Golden Lens 2018, i xarrarem amb Lola Melero, veïna de la urbanització abandonada Torre la Sal de Cabanes.
A més, durant Al ras connectarem amb Óscar Tramoyeres, monologuista, ara en el paper de l’antenista d’À Punt, qui, acompanyat d’un equip de tècnics professionals, està visitant des de fa unes setmanes municipis d’Alacant, Castelló o València per a ajudar el veïnat a sintonitzar À Punt. I també entrevistarem Pamela Palenciano, monologuista.
La música en directe demà tindrà el nom del grup Espardenyes i, en l’apartat gastronòmic, Paco Albert, del restaurant Via Natura, ens parlarà de cuina tradicional de la zona i Víctor Bellmunt, de vi local.
Totes les emissions d'Al ras i les de la resta de programes de la ràdio d'À Punt Mèdia es poden trobar en l’enllaç següent: https://www.apuntmedia.es
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Agroseguro alerta del rècord de pedregades, amb 30.000 hectàrees afectades enguany
-
OFICIAL | Julen Agirrezabala, nou porter del València CF
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
L'IVF ha avalat la compra de la primera vivenda a 1.500 jóvens valencians en un any, amb un cost mitjà de 115.000 euros
-
Moren ofegats un home de 73 anys a Moraira i un altre de 46 a Altea