'Al ras' es desplaça a Altea
El municipi ha sigut designat per la Generalitat com a Capital Cultural Valenciana del 2019-2020.
Al ras, el magazín matinal de la ràdio d’À Punt, que presenten Jèssica Crespo i Joan Espinosa, s’emetrà demà dimecres en directe des del Palau Altea Centre d’Arts, del municipi de la comarca de la Marina Baixa.
Altea ha sigut designada per la Generalitat com a Capital Cultural Valenciana del 2019-2020. D’això, i de les novetats que el municipi turístic presenta aquesta setmana a FITUR, la fira de turisme de Madrid, ens parlarà Jaume Llinares, alcalde d’Altea i Isabel Martínez, coordinadora del projecte “Altea Mar de Cultures”.
En Al ras també parlarem demà d’altres realitats que afecten el municipi. Una és l’alliberament del peatge de l’AP-7. Ens explicarà el cas Cesc Ballester, sociòleg i membre de la plataforma en defensa d’aquest alliberament. També parlarem de l’Hospital de la Vila Joiosa amb la presidenta de la junta de personal, Marisa Corcóstegui. Igualment, tractarem el tema de la manada de Callosa d’en Sarrià amb la presidenta de l’associació Mujeres con voz, Margarita Luján, i amb Maite Ribera, secretària de l’organització.
En el programa, a més, conversarem amb els responsables de l’organització de Costa Blanca Bike Race, Marcos Pastor, i descobrirem les rutes naturals d’Altea amb Quico Jorro, tècnic de gestió ambiental. D’altra banda, l’historiador Juanvi Martín ens portarà pels camins de les llegendes i supersticions marineres. L’escriptor d’Altea, Joan Borja, també estarà en els nostres micròfons, i entrevistarem Ely C. Llobregat, directora del curt M’amas?, realitzat per un equip integrat exclusivament per dones.
La música del programa de demà vindrà de la mà de Suite Jazz, de Rubén Cebrián i Andrea Borras, i en la secció gastronòmica parlarem amb Joan Abril, gerent del restaurant Ca Joan.
Totes les emissions d'Al ras, i les de la resta de programes de la ràdio d'À Punt Mèdia, es poden sentir en https://www.apuntmedia.es/
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang