'Al ras' es desplaça a Altea
El municipi ha sigut designat per la Generalitat com a Capital Cultural Valenciana del 2019-2020.
Al ras, el magazín matinal de la ràdio d’À Punt, que presenten Jèssica Crespo i Joan Espinosa, s’emetrà demà dimecres en directe des del Palau Altea Centre d’Arts, del municipi de la comarca de la Marina Baixa.
Altea ha sigut designada per la Generalitat com a Capital Cultural Valenciana del 2019-2020. D’això, i de les novetats que el municipi turístic presenta aquesta setmana a FITUR, la fira de turisme de Madrid, ens parlarà Jaume Llinares, alcalde d’Altea i Isabel Martínez, coordinadora del projecte “Altea Mar de Cultures”.
En Al ras també parlarem demà d’altres realitats que afecten el municipi. Una és l’alliberament del peatge de l’AP-7. Ens explicarà el cas Cesc Ballester, sociòleg i membre de la plataforma en defensa d’aquest alliberament. També parlarem de l’Hospital de la Vila Joiosa amb la presidenta de la junta de personal, Marisa Corcóstegui. Igualment, tractarem el tema de la manada de Callosa d’en Sarrià amb la presidenta de l’associació Mujeres con voz, Margarita Luján, i amb Maite Ribera, secretària de l’organització.
En el programa, a més, conversarem amb els responsables de l’organització de Costa Blanca Bike Race, Marcos Pastor, i descobrirem les rutes naturals d’Altea amb Quico Jorro, tècnic de gestió ambiental. D’altra banda, l’historiador Juanvi Martín ens portarà pels camins de les llegendes i supersticions marineres. L’escriptor d’Altea, Joan Borja, també estarà en els nostres micròfons, i entrevistarem Ely C. Llobregat, directora del curt M’amas?, realitzat per un equip integrat exclusivament per dones.
La música del programa de demà vindrà de la mà de Suite Jazz, de Rubén Cebrián i Andrea Borras, i en la secció gastronòmica parlarem amb Joan Abril, gerent del restaurant Ca Joan.
Totes les emissions d'Al ras, i les de la resta de programes de la ràdio d'À Punt Mèdia, es poden sentir en https://www.apuntmedia.es/
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
La reparació d’un pont de l’A-7 afectat per l’incendi d’un camió ocasiona deu quilòmetres de retenció a Paterna
Més vist
-
14.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Aitana
-
15.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Valenciana
-
15.03.2026 | Nit de la Plantà
-
15.03.2026 | Magdalena Vítol
-
15.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
La fallera major de València es declara fan de l'actor Mario Casas i ell li dedica unes paraules