La ràdio d’À Punt, amb el còmic valencià
Tres programes es faran en directe des de Fira València divendres 28 i dissabte 29.
À Punt formarà part de l’agenda d’activitats programades en el Saló del Còmic que tindrà lloc a València del 28 de febrer a l’1 de març. Gràcies al conveni subscrit entre À Punt i Fira València, l’estand de la ràdio d’À Punt serà lloc de cita dels protagonistes del món del còmic i l’entreteniment, amb especial atenció als autors i creadors valencians. Tres programes de la ràdio pública es faran en directe.
Podríem fer-ho Millor, el magazín multimèdia més trencador de la ràdio d'À Punt, s’emetrà divendres 28 de febrer, de 15:30 a 17:00 hores. Carles Caparrós, conegut en YouTube com a Korah i el seu equip format pel beatboxer Fredy Beats, el Tio Miquel, Dario i Maria Juan parlaran amb convidats del saló, com ara el dibuixant de còmics i youtuber Loulogio. El reporter Àlex Martínez buscarà les reaccions d’altres protagonistes del Saló.
Pròxima parada també es farà en directe des del recinte el mateix divendres, de 17:00 a 20:00 hores, i obrirà la participació a lectors, autors, aficionats i públic, per a conéixer totes les novetats del sector.
I Gravetat zero, el magazín cultural de la ràdio d'À Punt que presenta Maria Josep Poquet, polsarà l'activitat del Saló del Còmic el matí del dissabte 29, d’11:00 a 13:00 hores. Entrevistaran el pare del còmic underground: l'historietista i pintor Nazario. A més, entre altres continguts, podrem seguir una adient taula de filosofia en què Enric Senabre, Àngel Vallejo i Àurea Ortiz parlaran d'herois i malvats, i l'escriptor Vicent Usó presentarà la novel·la guanyadora del Premi Ciutat d'Alzira No sabràs el teu nom.
Esta no serà la primera ocasió en que À Punt fa costat a un certamen de Fira València vinculat al món del còmic. En febrer de 2018 va ser mitjà col·laborador de Heroes Comic.com, on va presentar la seua programació dirigida al públic infantil i juvenil.
À Punt té entre els seus principis el de la promoció i difusió dels valors culturals amb tota la riquesa i la varietat, per a contribuir al desenvolupament de la Comunitat Valenciana. Amb aquest objectiu, ha firmat diversos acords amb festivals i col·lectius que treballen a favor de diversos camps de la cultura i del món creatiu de la Comunitat. Valenciana.
Més llegit
-
Obliden un xiquet en una gasolinera de Càceres i se n'adonen 140 quilòmetres després
-
Un informe de la Policia situaria el Marroc darrere de l'entrada massiva a Ceuta i Marlaska exigix explicacions al director del cos
-
À Punt tanca el millor estiu dels últims quatre anys
-
La jutgessa eleva a 232 les víctimes mortals de la dana en incloure una veïna de Guadassuar
-
Declaren com a imputats dos mestres del col·legi El Vedat de Torrent per suposada agressió sexual
-
La Federació Valenciana de Municipis i Províncies sobre Ceuta: “Els alcaldes, independentment del color, han d'estar al costat del poble”