El pròxim diumenge acaba ‘L’Alqueria Blanca’
Este diumenge a les 22:00 hores, la sèrie valenciana més estimada posa el punt final després de dèsset temporades
L’Alqueria Blanca ens diu adeu 18 anys i 481 capítols després de la seua estrena en la radiotelevisió pública valenciana. Este diumenge, a partir de les 22:00 hores, els espectadors d’À Punt podran disfrutar de l’últim capítol de la sèrie més estimada dels últims anys.
Diumenge arriba la boda més esperada —amb permís de la boda de Tonet— perquè Marta i Fèlix arriben a l'altar… si no hi ha cap sobresalt. Però de segur que hi haurà alguna visita sorpresa, molta emoció i comiats, perquè a l'Alqueria Blanca ja sabem que la gent va i torna.
L’Alqueria Blanca ha aconseguit quotes d’audiència superiors al 25% i ha esdevingut, amb dèsset temporades, la sèrie més longeva de la televisió pública valenciana. Tot un fenomen que quedarà per sempre en la nostra memòria.
L’han conformada un gran equip de professionals tècnics i intèrprets magnífics que han donat vida a tot un conjunt de personatges que ja formen part de la vida de l’ideari col·lectiu valencià. De fet, per la sèrie han passat més de 200 actors i actrius des que es va estrenar l'any 2007, i ha atrapat diverses generacions d’espectadors valencians. També ha sigut el planter de directors com ara Nacho Ruipérez (El desentierro), Claudia Pinto (Mentre sigues tu: l'ací i ara de Carme Elías) o els més veterans, Jaume Bayarri i Pau Martínez, entre altres.
Durant l’última temporada, hem fet un recorregut per l’univers de la telenovel·la i cada setmana s’ha dedicat a un tema o un personatge diferent. Tota una campanya transmèdia de vídeos amb els moments més especials, imatges o anècdotes que s’han compartit en les xarxes.
Els espectadors d’À Punt han tingut la possibilitat de donar la seua opinió durant l’emissió de l’última temporada en alguna de les vora 1.252.000 d’impressions de les enquestes interactives que s’han emés en les smart TV.
Al cap i a la fi, la vida passa i la gent va i ve, però al cor de tots nosaltres romandrà sempre L'Alqueria Blanca, els seus personatges i les seues històries.
Més llegit
-
El Consell llança dos línies d’ajudes dotades amb més de 103 milions per a estudiants afectats per la dana
-
Un conductor sorprés per la tempesta en l’AP-7 a Tarragona: “Va ser una autèntica bogeria”
-
Un accident de tres cotxes col·lapsa la V-30 en hora punta
-
Una "bomba" en una finca de Vinaròs: el veïnat fa balanç dels danys causats per l'impacte d'un llamp
-
Carmen Prades Gil i Marta Mercader Roig, falleres majors de les Falles 2026
-
Fi de l'avís taronja a la Comunitat Valenciana: només continua hui el nivell groc per pluges a Castelló
Més vist
-
Zoom | Plagues sense control
-
Capítol 470 | La desinfecció
-
13.10.2025 | Va de bo | La telefonada
-
Així s'assabentà davant de les càmeres la mare d'Antonio Anglés del que passava amb el seu fill
-
13.10.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
Carmen Prades, fallera major de València 2026: "Estic tremolant. M'he assabentat abans per la tele que pel telèfon"