El programa ‘400’ acosta l’opció de les llars compartides per als nostres majors
Presentat per Pere Aznar, visitarà les instal·lacions de Llars Compartides, una associació que ajuda la gent gran a lluitar contra la soledat i els problemes per a accedir a un habitatge gestionant pisos compartits pels seus usuaris
Aquest dijous, 9 de febrer, a les 22:00 h, À Punt emetrà el quint programa de 400, on Pere Aznar coneixerà de primera mà els problemes que afronten els nostres majors.
Quasi el 20% de la població té més de 65 anys. Sis de cada cent persones a Espanya tenen més de huitanta anys. La població es fa gran i el sistema no és capaç de donar una solució a tot el món. Què passa amb els majors que es queden a soles?
400, el programa presentat per Pere Aznar, visitarà les instal·lacions de Llars Compartides, una associació que ajuda la gent gran a lluitar contra la soledat i els problemes per a accedir a un habitatge gestionant pisos compartits pels seus usuaris.
Conversarà amb usuaris i professionals per tal de comprovar com l'humor pot ser de gran ajuda per a fer front a les adversitats de la vida. Ana, Félix i Antonio ens sorprendran amb un monòleg sobre les seues vides.
El programa de les nits de dijous en À Punt, 400 és una producció d’À Punt en associació amb Sunrise Pictures i El Terrat (The Mediapro Studio).
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places