El millor tenis femení, en À Punt
À Punt retransmetrà la final del BBVA Open Internacional de València
Serà el diumenge 12 de juny a partir de les 17:30 h a través del web (www.apuntmedia.es)
El millor tenis femení del moment arriba a València amb la disputa d’una nova edició del BBVA Open Internacional. La final, que retransmetrà en directe À Punt a través del seu web www.apuntmedia.es, posarà un colofó brillant a una intensa setmana viscuda a les instal·lacions del l’Sporting Club de Tenis de València.
A la cita han acudit nou de les cent millors jugadores del circuit internacional, així com una bona representació de les millors raquetes valencianes del moment. L’edició d’enguany de l’Open Internacional de València, que dirigeix l’extenista valenciana Anabel Medina, té una dotació per a premis de 115.000 euros a més de l’al·licient d’haver aconseguit ser el primer torneig WTA125 de la història de la Comunitat Valenciana.
La narració correrà a càrrec de la periodista Mònica Arnau, que tindrà com a comentarista especialista l’extenista, entrenador i divulgador Sergio Guillem.
À Punt Mèdia continua així la seua aposta ferma per traslladar l’emoció d’aquells esdeveniments esportius amb marcat accent valencià i que es desenvolupen a la nostra comunitat.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat