La mascletà torna a À Punt a partir de l’1 de març
El programa Mascletaes per a la història oferirà les 19 millors disparades pirotècniques de les Falles i les festes de la Magdalena.
Març és sinònim de mascletà i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i les festes de la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que, malauradament, no podem gaudir per la pandèmia.
Mascletaes per a la història és un espai que, de dilluns a diumenge, a les 13:40 hores recupera l’emoció i la màgia de la pirotècnia. Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, l’espai inclourà la mascletà destacada del dia així com entrevistes als protagonistes de les dues festes.
Cada dia, de l’1 al 19 de març, À Punt convida els espectadors a apujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora, durant 20 minuts. Mascletaes per a la història ens acostarà el record de les millors mascletaes retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la radiotelevisió pública valenciana.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor