L’aplicació d’À Punt Mèdia ja es pot trobar en els Smart TV de Samsung
És gratuïta i està disponible en els models de televisors intel·ligents fabricats a partir de 2015.
À Punt Mèdia ha llançat l’aplicació per als Samsung Smart TV. L’aplicació és gratuïta i està disponible en els models de televisors intel·ligents fabricats a partir de 2015. L’app permet veure tots els continguts audiovisuals d’À Punt que estan en el web (www.apuntmedia.es): vídeos, podcasts o programes.
A través d’aquesta nova aplicació es podrà seguir l’emissió en directe de la televisió i de la ràdio, així com les emissions exclusives en línia, és a dir, que l’aplicació permetrà a tots els públics veure els programes, les sèries i els informatius a la carta.
Aquest llançament representa un nou pas en l’objectiu d’À Punt d’adaptar tots els continguts als nous hàbits i dispositius. El primer pas d’aquesta estratègia va ser el llançament del web, l’abril passat. Després vingueren les aplicacions per al mòbil generalista, al juny; de La Colla, al juliol; i d’Els Bíters, al novembre; totes disponibles de forma gratuïta per a Android i iOS. I À Punt està completant aquesta línia de treball en aplicacions per als distints dispositius per als Smart TV. Un camí en el qual continuarà aprofundint als pròxims mesos.
Podeu descarregar l’aplicació per als Samsung Smart TV de forma senzilla en el mercat d’aplicacions Samsung Smart TV.
Més llegit
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Detenen per homicidi imprudent greu la conductora del cotxe accidentat prop del port de Gandia
-
Pradas defén ara que va mantindre informat Mazón sobre l’enviament del missatge massiu de l’ES-Alert
-
Mireia Sanmartín, primera dona a formar part del mil·lenari Tribunal de les Aigües de València
-
La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
-
El PP deixa en Mazón la decisió de dimitir i dona suport al dret de les víctimes a protestar
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | 90 minuts
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
31.10.2025 | Campanya de Tots Sants en la venta de les flors
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”