Ferran Cano i Carmen Alcayde estrenen ‘La vesprada amb tu’ en À Punt
• Serà a partir del dimecres 7 de gener, en directe durant 3 hores a partir de les 16:45 hores
• La principal novetat és una primera part de testimonis de tu a tu, de caràcter íntim i molt personal
La vesprada amb tu és el nom del nou magazín diari que À Punt ha preparat a partir del dimecres 7 de gener i que s’emetrà entre setmana des de les 16:45 h fins les 19:30 h.
Els seus presentadors són Ferran Cano i Carmen Alcayde. La presentadora és una periodista valenciana amb llarga trajectòria en l’entreteniment a nivell nacional, va treballar en l’antiga Canal 9 i també a Telecinco, la Sexta i Telemadrid, a més de participar com a concursant en diversos programes de telerealitat.
L’acompanyarà Ferran Cano, un presentador d’Alcoi molt conegut pels espectadors d’À Punt, que representa la veu de les festes. Ferran donarà la Nit de Cap d’Any les Campanades d’À Punt des d’Utiel juntament amb Maria Fuster i és la cara de totes les retransmissions de Falles, Fogueres i Magdalena, la Cavalcada de Reis, Carnestoltes de Vinaròs, processons de Setmana Santa, etc. També presenta el programa Terra de festes en À Punt.
La vesprada amb tu és un magazín que es realitzarà en directe i amb públic convidat des de l’Estudi 1 d’À Punt Radiotelevisió Valenciana a Burjassot. La gran novetat d’este nou programa són els testimonis de tu a tu amb entrevistes a persones de totes les edats que volen compartir amb l’audiència les seues experiències personals, les seues alegries, penes i els seus desitjos.
També prima en este nou magazín l’actualitat i l’entreteniment. Una finestra oberta de directe durant tota la vesprada per a informar, analitzar i, sobretot, acompanyar tots els espectadors de la Comunitat Valenciana. L’equip del programa comptarà amb reporters per a entrar en directe des de qualsevol lloc de la Comunitat Valenciana.
L’espai buscarà informació de proximitat, on l’espectador també tinga veu i vot i puga sentir-se representat per les històries que es conten. El programa s’estructurarà en diverses seccions, hi haurà una part de talk show on es contaran dos o tres històries al dia de qualsevol poble o ciutat de la Comunitat Valenciana.
A més es farà també una secció de l’oratge amb directes dels reporters, imatges de meteorologia i naturalesa, previsions i ho acompanyaran amb una història del sector primari amb reportatges i entrevistes en directe (agricultors, ramaders, etc.).
En definitiva, es tracta d’un magazín que oferirà testimonis íntims i informació d’actualitat amb una mirada de caràcter social que a més difondrà la riquesa de les tradicions, festes i manifestacions artístiques de la Comunitat Valenciana
Més llegit
-
La Casa Blanca assegura que Espanya "ha acordat cooperar" amb l'exèrcit estatunidenc i el govern ho desmentix "terminantment"
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
Més vist
-
03.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Alto Palancia
-
04.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Dragón de Villena
-
04.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
Xino xano | La muntanya perduda (Mont Perdut)
-
03.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
03.03.2026 | La vesprada amb tu
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia