La Federació Valenciana d'Associacions de Familiars de Persones amb Alzheimer premia À Punt Mèdia
Ha rebut el premi de comunicació, informació i sensibilització.
La Federació Valenciana d'Associacions de Familiars de Persones amb Alzheimer (Fevapa) ha concedit a À Punt Mèdia el premi en la modalitat de Comunicació, informació i sensibilització per la seua tasca en la difusió d'esta malaltia amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania. Segons ha explicar el president de Fevapa, Emili Marmaneu, és fonamental el treball que fan el mitjans de comunicació en la normalització social de les persones que pateixen esta patologia. El director de Contingut d'À Punt Mèdia, César Martí, ha sigut l'encarregat de recollir el guardó.
També ha sigut premiada la valenciana María Blasco, directora científica del Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques, en la modalitat "Institucional", i l'AFA de Concentàina per la "Labor Social". La cerimonia de lliurament de premis ha tingut al Col·legi Oficial de Farmacèutics de València (Micof) i hi han assistit el president de les Corts, Enric Morera, i la directora general de Persones Majors de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mercedes Santiago.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic