Dissabte, nit de cine en À Punt per a commemorar el Dia Mundial de l’Alzheimer
Des de les 22:00 hores, programació especial amb dos llargmetratges amb la participació d’À Punt sobre l’amor i esta malaltia per a promoure la conscienciació sobre la demència
Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, À Punt emet este dissabte 21 de setembre a les 22 h el documental Tota una vida. Esta és la història de Paco i Trini, un matrimoni de Benicarló (Baix Maestrat) que es posa a prova quan l’Alzheimer es creua en el seu camí. Un treball que mostra els seixanta anys d’amor entre ells, tota una vida, gràcies a dotze anys de vídeos domèstics gravats.
Tota una vida és el primer llargmetratge de la directora Marta Romero, la neta dels protagonistes. Un documental fet de gravacions de moments de la vida dels seus iaios perquè no caigueren en l’oblit i que són testimoni de la preciosa història d’amor de Trini i Paco. Entranyable, però també dolorosa, pel diagnòstic d’Alzheimer i la decisió d’ingressar en un geriàtric, on Paco la visita cada dia.
El documental és una producció de Distinto Films, en coproducció amb Proyecta Films, Dos Soles Media i 3Cat, i amb la participació d’À Punt.
Després, la pel·lícula Viure dos vegades
La programació especial Dia Mundial de l’Alzheimer en À Punt continuarà amb més ficció. A les 23:15h, emetrà Viure dos vegades, una pel·lícula espanyola també amb la participació d’À Punt amb drama i comèdia que conta la història d’Emilio, un professor de Matemàtiques jubilat que comença a patir els primers símptomes d’Alzheimer.
Emilio (interpretat per l’actor Oscar Martínez), la filla Julia (Inma Cuesta) i la neta Blanca (Mafalda Carbonell) inicien un viatge desbaratat i alhora revelador. La malaltia i l’amor es combinen en esta pel·lícula on el protagonista ix en cerca del seu amor de joventut.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
Bernabé convida Catalá a convocar una junta de seguretat si vol solucionar l’arribada dels trens de Rodalia a València
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Els preus del dièsel i la gasolina es disparen amb la pujada més gran en quatre anys
Més vist
Més escoltat
-
13.03.2026 | 90 minuts
-
13.03.2026 | Terra de bous
-
12.03.2026 | Les notícies del migdia
-
13.03.2026 | El musical ‘Goya, la melodía de una leyenda’ arriba al Teatre Olympia de València
-
13.03.2026 | Les notícies del matí
-
13.03.2026 | "Festes", amb Pepa Gómez | Pepe García Bosch, 50 anys com la veu de l’Ofrena