La Colla en ruta d’À Punt enceta la gira de primavera
Aquest dissabte 1 d’abril, Dani Miquel i la Banda de les Feretes posen en marxa les festes infantils d’À Punt a les Trobades d’Escoles en Valencià de la Jana i Ontinyent
La Colla en Ruta d’À Punt, el festival itinerant d’À Punt perquè ballen i canten les xiquetes i xiquets, enceta nova gira aquest dissabte 1 d’abril. Dani Miquel i la Banda de les Feretes comencen fort, perquè demà tenen doble cita: pel matí, a la Trobada d’Escoles en Valencià de la Jana (Baix Maestrat) i per la vesprada, a la Trobada d’Escoles en Valencià d’Ontinyent (la Vall d’Albaida).
A les 10:00 h del matí s'inaugurarà la festa a la plaça Major de la Jana. La Colla en Ruta ha preparat tallers i jocs tradicionals perquè menuts i familiars passen una jornada ben divertida. A les 13:00 h, les cançons de Dani Miquel i la Banda de les Feretes posaran punt final a aquest gran esdeveniment per la llengua valenciana que organitza Escola Valenciana i que enguany homenatja la mestra, escriptora i activista Carme Miquel.
Per la vesprada, a partir de les 18:00 h, La Colla en Ruta es trasllada al sud de la Comunitat Valenciana per a portar la diversió i els concerts del fantàstic cantautor i les protagonistes de la sèrie El cau de les feretes a la plaça del Barranquet d'Ontinyent, que acull la Trobada d’Escoles en Valencià a la Vall d'Albaida.
No faltaran a cap de les dues cites Laia i Pau, els germans i presentadors més bonics i volguts per l’audiència menuda de la televisió d’À Punt. Junts cantaran i ballaran al ritme de la música a places i carrers.
La Jana i Ontinyent seran les dues primeres parades de La Colla en Ruta de la radiotelevisió valenciana aquesta primavera. Però la gira passarà també el 15 d’abril per Tavernes de la Valldigna (Safor) (matí), el 22 d’abril per la trobada d’escoles en valencià de Ròtova (Safor) (vesprada) i el 23 d’abril per Albal (Horta Sud) (matí). Per a acabar el mes, la ruta arribarà el 29 d’abril (matí) a la Fira del Llibre de València (matí) i el 30, a la Trobada d’Escoles en Valencià de Sant Joan d’Alacant (matí).
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Chulià (PP) nega que la successió de Mazón es pilote des de Madrid i Vox avisa que no seran els "pagafantes" dels populars