‘Atrapa’m si pots’ entrega demà el seu primer gran pot de 33.800 euros
El concurs diari de preguntes i respostes de la televisió d’À Punt està presentat per Eugeni Alemany.
Atrapa’m si pots, el concurs diari de preguntes i respostes de la televisió d’À Punt presentat per Eugeni Alemany, tindrà demà dijous el seu primer guanyador o guanyadora. El programa entregarà el seu primer gran pot, de 33.800 euros.
Atrapa’m si pots està en antena des de l’inici de les emissions de la televisió d’À Punt. Sis concursants aspiren al premi: Pere, de Meliana; Natalia, d’Almàssera; Macondo, d’Alacant; Joan, de Sueca; Lara, d’Almenara i Víctor, de Teulada competiran per endur-se el primer gran pot del programa.
Per Atrapa’m si pots han passat ja més de 200 concursants provinents de tot el territori valencià i de totes les edats. És un programa amb molt bona acollida de públic i amb un ampli ressò en les xarxes socials. De fet, en el càstings han participat ja prop de 1.000 persones i continua comptant amb molta demanda ciutadana per a assistir-hi.
Atrapa’m si pots és un concurs de mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa i que inclou un elevat nombre de preguntes de proximitat per a promoure la difusió de la cultura pròpia, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport i la riquesa mediambiental de la Comunitat Valenciana. El programa, de fet, aprofita la presència de concursants de tot el nostre territori per a treballar aspectes lingüístics i de la cultura local. És un format consolidat també en altres cadenes autonòmiques que s’emet en ETB, IB3, TV3 i Aragón TV.
Totes les emissions d'À Punt Mèdia també es poden seguir en https://www.apuntmedia.es/.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes