Aquest divendres en ‘Tresor o trasto’ s’amaguen 20.000 euros en joc
El concurs revelació d'À Punt duplica el premi en un programa especial. Descobriran els concursants el tresor de la nit?
El pròxim divendres, 3 de febrer, a partir de les 22.00 hores, À Punt emet un programa especial de Tresor o trasto. Eugeni Alemany i Arabella León tiren la casa per la finestra i jugaran amb un objecte, el valor del qual duplica el premi habitual del concurs.
Els nostres concursants, Antonio i Jesús, hauran de parar molta atenció a la història que amaguen els dotze objectes exposats aquest divendres, ja que un d’ells està valorat en 20.000 euros. Tresor o trasto mostrarà un aparador que, entre altres peces inclourà: una bicicleta Schwinn de 1955 semblant a la que va aparéixer en la pel·lícula Retorn al futur, un llum de disseny, dos mosaics en miniatura amb 11.000 tessel·les cada un, una bandúrria, una litografia de l’artista valencià Marià Benlliure i el primer ordinador portàtil de la història (que pesava, només, 11 quilos). Algun d'estos objectes valdrà 20.000 euros?
A més, per als amants dels còmics, Tresor o trasto comptarà amb una edició limitada d'X-Men Forever, segellada i firmada pel seu autor, Chris Claremon. Serà tresor? Serà trasto?
La padrina de la nit serà l'actriu i directora de curtmetratges Vanesa Romero. Ella portarà un dels productes més peculiars de la temporada: el café més car del món. Els nostres concursants hauran de recórrer a l’enginy i traure la calculadora per a descobrir quant costa el sac que Vanesa Romero durà al plató del programa.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo