À Punt retransmet el València Basket - Celta, últim partit de la fase regular de la Lliga
Serà un duel decisiu este dissabte a les 19:00 h per la televisió pública
Este dissabte 19 d’abril À Punt ofereix una edició especial de La finestra esportiva a les 19:00 hores amb l'emissió del partit que tanca la fase regular de la Lliga Endesa Femenina i que enfronta el València Basket contra el Celta Baloncesto.
El conjunt taronja intentarà certificar la segona posició de la competició lliguera en l’ultima i decisiva jornada. Les xiques de Rubén Burgos afronten el partit amb un avantatge d’una victòria més respecte al tercer classificat, el Perfumerías Avenida, que disputa el seu partit a casa del Joventut de Badalona, possible rival de les valencianes.
No obstant això, el València Basket no ho tindrà fàcil. El seu rival, el Celta, lluita per a evitar el descens de categoria, cosa que passaria si perdera a la Fonteta i l’Araski i l’Ibaeta guanyaren els seus respectius partits.
A més, per al duel de dissabte, Rubén Burgos no podrà comptar amb jugadores com Queralt Casas o Leti Romero, lesionades de llarga durada. La primera es perdrà tot el que resta de temporada. Per la seua part, la jugadora canària, s’espera que puga tornar a disputar un partit encara esta temporada, sempre que l’equip es classifique per a la fase final dels play-off pel títol.
La narració del partit estarà a càrrec de Josep Carbonell, acompanyat en els comentaris per les llegendes del València Basket Nacho Rodilla i Anna Gómez.
À Punt continua donant suport als esdeveniments i protagonistes més destacats del món de l’esport en el moment més important de la temporada esportiva.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo