Directes
Ara en la televisió
LA CUINA DE MORERA
Pròximes emissions
15:40
ATRAPA'M SI POTS
16:00
CADENA DE VALOR
Sala de premsa

À Punt retransmet la imposició de bandes a les Reines de la Magdalena

Demà divendres, 11 de setembre, a la Reina Infantil, Nayra Luque Beltrán

Dissabte, 12 de setembre, a la Reina Major, María Collados Marzá

Maria Collados i Nayra Luque, reines de la Magdalena 2027

Este cap de setmana la finestra festiva de les retransmissions d’À Punt mira cap a Castelló. L’escenari del Teatre Principal acull este divendres i dissabte a partir de les 19:25h els actes d’imposició de les bandes a les Reines de les Festes de la Magdalena de Castelló 2027, la xiqueta Nayra Luque Beltrán i la jove María Collados Marzá, respectivament.

La periodista Belén García Cantavella serà l’encarregada de la narració de les retransmissions i estarà acompanyada pels millors especialistes en la festa castellonenca.

Les entrevistes als convidats les faran les periodistes Lidia Vicente (divendres) i Sonia González (dissabte). Estes dos periodistes també entrevistaran en directe a l’Informatiu NTC Nit a les dos màximes representants de les festes de la Magdalena 2027.

La retransmissió començarà els dos dies a les 19:25h per comentar els moments previs de la gala. Després, a les 19:40h, tindrà lloc el NTC Nit de 20 minuts de durada i de nou es reprendrà la retransmissió de la Imposició de Bandes a les 20h en rigorós directe fins que finalitze. . 

Les Reines de la Magdalena 2027

Les màximes representants de les festes de la Magdalena 2027 han estat sempre molt implicades a la festa castellonenca des de ben menudes amb càrrecs i representació a les seues gaiates.

Maria Collados Marzá, reina de les festes de la Magdalena de Castelló 2027

Maria Collados Marzá té vint-i-un anys, és membre de la gaiata 15 Sequiol des de l’any 2008. L’any 2016 va formar part de la cort de la reina infantil com a dama de la ciutat i també ha sigut padrina d’honor i col·laboradora des de l’any 2009.

Nayra Luque Beltrán, reina infantil de les festes de la Magdalena de Castelló 2027

La xiqueta Nayra Luque Beltrán té deu anys i és membre de la cofradia Sant Antoni Abad des de l’any 2024, forma part de la gaiata 13 Sensal des de l’any 2022, on va ser dama d’honor infantil en diverses ocasions. L’any 2026 va formar part de la cort de la reina infantil com a dama de la ciutat infantil.

També et pot interessar