À Punt retransmet en directe el ‘partit de les llegendes’ al camp del Mestalla
La televisió pública ha preparat una edició especial de Tot Futbol des de les 17:00 h, que s’allargarà fins a les 20:30 h.
À Punt retransmetrà en directe aquest diumenge 24 de març el ‘partit de les llegendes’ que enfrontarà al Mestalla jugadors veterans del València CF i de la selecció espanyola de futbol. El partit començarà a les 18:15 h, però la televisió pública ha preparat una edició especial de Tot Futbol des de les 17:00 h, que s’allargarà fins a les 20:30 h.
Aquest partit, que és un dels actes centrals de la celebració del centenari del València CF, el comentaran els periodistes d’À Punt Mèdia Fermín Rodríguez i Mónica Arnau. El València disposarà entre els jugadors de llegendes del club com ara Kempes, Piojo López, Fernando, Claramunt, Tendillo i Saura. També jugaran en el conjunt valencià Arias, Camarasa, Giner, Djukic, Albelda, Baraja, Carboni, Subirats, Fernando, Juan Sánchez, Mista i Angulo. L’entrenador serà un històric de l’equip, Claudio Ranieri.
Per la seua banda, la selecció espanyola estarà dirigida per José Antonio Camacho. En la selecció jugaran Romero, Jorge Otero, Vicente Engonga i l’ex del Villareal, Marcos Senna.
Més llegit
-
Detenen a la Vila Joiosa un repartidor acusat de furtar cartes col·leccionables de la correspondència
-
MAPA | On estan tots els monuments i envelats de les Falles de València 2026?
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Carlos Baño assegura no haver comés cap irregularitat i que col·laborarà amb la justícia
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi