À Punt retransmet en directe el ‘partit de les llegendes’ al camp del Mestalla
La televisió pública ha preparat una edició especial de Tot Futbol des de les 17:00 h, que s’allargarà fins a les 20:30 h.
À Punt retransmetrà en directe aquest diumenge 24 de març el ‘partit de les llegendes’ que enfrontarà al Mestalla jugadors veterans del València CF i de la selecció espanyola de futbol. El partit començarà a les 18:15 h, però la televisió pública ha preparat una edició especial de Tot Futbol des de les 17:00 h, que s’allargarà fins a les 20:30 h.
Aquest partit, que és un dels actes centrals de la celebració del centenari del València CF, el comentaran els periodistes d’À Punt Mèdia Fermín Rodríguez i Mónica Arnau. El València disposarà entre els jugadors de llegendes del club com ara Kempes, Piojo López, Fernando, Claramunt, Tendillo i Saura. També jugaran en el conjunt valencià Arias, Camarasa, Giner, Djukic, Albelda, Baraja, Carboni, Subirats, Fernando, Juan Sánchez, Mista i Angulo. L’entrenador serà un històric de l’equip, Claudio Ranieri.
Per la seua banda, la selecció espanyola estarà dirigida per José Antonio Camacho. En la selecció jugaran Romero, Jorge Otero, Vicente Engonga i l’ex del Villareal, Marcos Senna.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
El Llevant-Villarreal, ajornat per l'alerta roja per pluges
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Pilar Bernabé defensa l'actuació del PSPV-PSOE davant del cas de l'alcalde d'Almussafes: "Hem actuat, hem marcat el pas"
-
Sánchez reconeix els errors del partit amb els casos d'assetjament sexual: "Estem actuant amb contundència i transparència"