À Punt retransmet en directe la festivitat del Corpus Christi
La Cavalcada del Convit de matí i la processó de vesprada es podran seguir per la televisió pública valenciana.
À Punt retransmetrà demà diumenge, 23 de juny, els moments centrals de la festivitat del Corpus Christi de València. És la festa més antiga de la ciutat i una de les més multitudinàries.
À Punt segueix des de l’inici de les emissions les festes populars i les tradicions dels nostres pobles i ciutats. En aquest cas, la retransmissió començarà a les 11:45 hores amb la Cavalcada del Convit, que s’inicia a la plaça de Manises. I de vesprada, les càmeres d’À Punt oferiran en directe la processó general del Corpus Christi, que comença a les 19:00 hores. La processó eixirà de la Porta dels Apòstols de la catedral.
El Corpus Christi de València tindrà com a narradora a la presentadora Clara Castelló. I tant de matí com de vesprada estarà acompanyada de nombrosos especialistes en la festa grossa de la ciutat, que analitzaran i comentaran els moments més importants de la jornada festiva i religiosa.
Tots els programes de la televisió i de la ràdio d'À Punt Mèdia es poden veure en directe, i a la carta, a través del lloc web https://www.apuntmedia.es/ i en les aplicacions mòbils i de smart TV.
Més llegit
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Detenen per homicidi imprudent greu la conductora del cotxe accidentat prop del port de Gandia
-
Gerard i Moleiro anul·len el Rayo (4-0)
-
Mireia Sanmartín, primera dona a formar part del mil·lenari Tribunal de les Aigües de València
-
Pradas defén ara que va mantindre informat Mazón sobre l’enviament del missatge massiu de l’ES-Alert
-
La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | 90 minuts
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
01.11.2025 | Fora de cobertura T2
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”