À Punt prepara una programació especial amb motiu dels tres anys de govern del Botànic
La televisió retransmetrà un debat entre els cinc portaveus a les Corts i entrevistarem el president Puig.
À Punt ha preparat la pròxima setmana una programació especial per a analitzar els tres anys de govern del Botànic. Amb aquest motiu, la televisió d’À Punt analitzarà els tres anys de gestió del govern del PSPV i Compromís, i que compta amb el suport de Podem. I ho farà de la mà dels seus protagonistes. Dimarts, 3 de juliol, retransmetrem a les 21:30 hores un debat entre els portaveus del cinc partits amb representació a les Corts.
Manolo Mata, pel PSPV-PSOE; Fran Ferri en nom de Compromís; Antonio Estañ, per Podem; Isabel Bonig, en representació del PP, i Mari Carmen Sánchez, per Ciutadans, analitzaran la gestió del Consell. El debat estarà moderat per la periodista Victòria Maso.
A més, dimecres 4 de juliol, en À Punt Notícies nit entrevistarem en directe el president de la Generalitat, Ximo Puig, amb qui parlarem també dels tres anys del seu govern.
Aquests programes i la resta d’emissions d’À Punt es poden escoltar a través del web www.apuntmedia.es.
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Dels ruixats de la matinada al ponent del migdia
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro