À Punt prepara la campanya de llançament de la televisió pública
El projecte ha sigut adjudicat a la UTE formada per les agències La Mujer del Presidente y Zenith.
À Punt treballa en el desenvolupament de la campanya de comunicació i publicitat per a presentar la televisió i els seus continguts. El projecte, que va ser licitat en concurs públic, ha sigut adjudicat a la UTE formada per les agències La Mujer del Presidente y Zenith.
La campanya, amb missatges clars, és neta i acolorida, i està adreçada al conjunt de la ciutadania de la Comunitat Valenciana per a presentar-li aquesta nova finestra d’informació i entreteniment. El pla de llançament es concretarà a través de publicitat exterior i als mitjans de comunicació. Pivota sobre la voluntat de vertebrar el territori i l’aposta per promocionar la llengua i la cultura valencianes amb una informació de proximitat, de qualitat, amb rigor, pluralitat i independèn-cia. À Punt Mèdia pretén convertir-se en un referent de servei públic.
A més, À Punt Mèdia ha llançat ja una campanya a les xarxes socials per a preguntar a la ciutadania què espera d’À Punt Mèdia. La campanya té l’etiqueta #MÀpunte i demana la presentació d’un vídeo de no més de 30 segons amb les propostes individuals.
À Punt iniciarà, dimecres 25 d’abril, les proves tècniques d’emissió. Els canals de referència d’À Punt a la televisió són el canal 60 a Castelló, el 25 a Alacant i els canals 57 o 39 a la província de València.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida