À Punt oferirà la Gala de les Reines i Reis del Carnaval de Vinaròs
Diumenge a les 10.50 presentada per Ferran Cano
El pròxim diumenge, a les 10:50 hores, À Punt oferirà per la televisió la Gala de les Reines i Reis del Carnaval de Vinaròs presentada per Ferran Cano.
La Gala de les Reines i Reis és un dels esdeveniments més importants del Carnaval de Vinaròs. En un gran escenari, les 31 reines i reis, màxims representants de les comparses, donen a conéixer i llueixen els elaborats vestits en què han estat treballant en secret durant mesos, i en els quals destaca el colorit, la fantasia, la imaginació en la combinació de formes i materials i, sobretot, les grans dimensions que tenen la majoria.
Enguany, el Carnaval convidat serà el de Torrevella, que també actuarà a l'escenari davant les més de 8.900 persones que assistiran a l'acte.
Més llegit
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
El centre de salut de la Coma reobri l’atenció primària amb un reforç de la seguretat
-
L'exparella d'Ábalos, sobre el pis on residia a Madrid: "Em va dir que mirara cases i que triara la que m'agradara"
-
València marca un ple tècnic d’ocupació en Setmana Santa
-
El nou estatut de l'universitari facilitarà la compatibilitat dels estudis amb l'activitat laboral
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
07.04.2026 | Les notícies del migdia
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"
-
07.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part