À Punt modifica la programació per a ampliar la cobertura informativa dels incendis
S’allarga l’horari de l’À Punt NTC migdia i nit a més de mantindre els avanços especials matinal a les 12 i vespertí a partir de les 18 hores
La programació de la televisió i la ràdio d’À Punt per aquest cap de setmana canvia per a continuar oferint els espectadors i oients de la radiotelevisió pública la informació dels incendis a la Comunitat Valenciana al més actualitzada possible. La graella setmanal es modifica per a acostar tota la informació de proximitat amb l’última hora i queda de la manera següent:
· Es mantenen dissabte 20 com diumenge 21 d’agost els avanços informatiusespecials a les 12:00 hores amb una durada prevista entre 30 i 45 minuts.
· Els informatius À Punt NTC migdia de dissabte i diumenge allargaran la durada. L’hora d’inici habitual serà a les 14:00 hores i s’acabaran a les 15:30 hores. Per això no s’emetrà el programa Animalades a la sobretaula del cap de setmana.
· De vesprada es mantenen els avanços informatius especials dels últims dies. Dissabte serà a les 18:40 hores i diumenge a les 18 hores, amb una durada prevista de 30 minuts.
· El programa Va de bo amb la final del XXIV Trofeu Gregori Maians en directe des d’Oliva es retarda a les 19:15 hores.
· Els informatius À Punt NTC nit de dissabte i diumenge allargaran la durada, començaran a l’hora habitual, les 21:00 hores, mentre que acabaran a les 22:15 hores.
Tota la informació d’última hora també es pot seguir a través de la pàgina web (www.apuntmedia.es) i dins de l’espai habilitat minut a minut en aquest enllaç, a més de a totes les xarxes socials d’À Punt.
Més llegit
-
Baixen les màximes, puja la humitat i es manté la sensació de basca
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Educació destina més de 76 milions d’euros per a ajudes de menjador a més de 150.000 alumnes en el curs 2025-2026
-
El València CF inicia la pretemporada
-
Extingit l’incendi en una nau tèxtil de Manises i normalitat a la línia 9 de Metrovalència
-
Espanya arranca l’Eurocopa amb fam de glòria i el títol com a objectiu