À Punt Mèdia tindrà un premi a la secció oficial del festival de curtmetratges Skyline de Benidorm
L’espai públic de comunicació ha signat hui un conveni amb els responsables del festival.
À Punt atorgarà el premi al millor curtmetratge valencià dins l’Skyline Film Festival que se celebrarà a Benidorm del 21 al 29 de març. L’espai públic de comunicació ha signat hui al Centre de Producció de Programes de Burjassot un conveni amb els responsables del festival de curtmetratges. À Punt serà el mitjà oficial de la quarta edició d’aquest festival.
En la signatura del conveni han participat la directora general d’À Punt, Empar Marco, i Beatriz Hernández i Fran Moral, directora i productor respectivament de l’Skyline Film Festival. És el primer conveni que l’espai públic de comunicació signa en un festival de curtmetratges. Prèviament, ha arribat a acords semblants amb el festival com la Mostra de València, Docs València, la Mostra Internacional de Cine Educatiu (MICE) i la Mostra Internacional de Mim de Sueca (MIM).
Aquest conveni cal entendre’l dins l’estratègia d’À Punt d’apropar-se i col·laborar amb els certàmens culturals i audiovisuals que s’organitzen a tot el territori valencià. Ajudar a la revitalització del sector és, de fet, un dels objectius de l’espai públic de comunicació.
El conveni permetrà que À Punt estiga ben present al festival i que informe sobre els moments més destacats d’aquesta cita cinematogràfica, sempre amb un criteri periodístic, tant als espais informatius com als programes de la televisió, la ràdio, el web i les xarxes socials.
Dins l’estratègia de donar visibilitat a l’audiovisual valencià, la televisió pública emet des del passat mes de setembre, el programa Filem curt, al voltant del món del curtmetratge, impulsat per professionals d’À Punt. Es tracta d’un programa setmanal i transmèdia que cada diumenge a la nit acosta als televidents a curts fets a la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo