À Punt Mèdia ofereix una programació especial amb motiu del 8 de març
Programes, debats, informació, documentals i pel·lícules tractaran en les diferents finestres els reptes i les reivindicacions de les dones.
À Punt Mèdia ha previst a partir de divendres una programació especial a la ràdio i a la televisió amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones. Una programació que reflecteix l’especial sensibilitat dels mitjans públics valencians i que començarà esta nit amb una edició de La qüestió.
El programa d’anàlisi i debat d’À Punt posarà l’accent en la tasca de les dones joves treballadores de la cultura en el sentit més ample de la paraula. Dones que ja excel·leixen en els seus camps o dones que comencen i marquen el pas amb força. En el programa tindrem, entre altres, la pintora i il·lustradora Paula Bonet i la dramaturga Paula Llorens.
Diumenge, dia 8 de març, la programació estarà durant tot el dia molt relacionada amb aquesta commemoració. À Punt oferirà al matí programes especials de Rosquilletres, de Valentes, de La Memòria rescatada i d’Homenatges. A la sobretaula, a més, Atrapa’m si pots dedicarà el programa de diumenge a la dona, i també estan programades dos pel·lícules temàtiques: La dona del segle i La doctora de Brest. I a la nit, No tenim trellat, Comediants i Filem curt giraran també al voltant d’aquest dia internacional.
En la ràdio, la programació de diumenge també inclourà continguts relacionats amb les dones. Així, el programa De banda a banda parlarà de les dones al món de les bandes de música. À Punt recupera també el programa La Travessa, dedicat a Ana Belén, i Focus, que parla de les dones en el món laboral. A la nit, l’especial Comediants dedicat al 8 de març s’estrenarà també a la ràdio.
D’altra banda, À Punt participarà un any més en la manifestació del 8 de març que està prevista pels carrers del centre de la ciutat de València el diumenge de vesprada.
El web d’À Punt Mèdia i les xarxes socials tindran espais dedicats a tota la informació i la programació sobre les dones. I totes les emissions es poden trobar i seguir en l’enllaç següent: https://www.apuntmedia.es.
Més llegit
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
La calor posarà este dissabte la Comunitat Valenciana en avís groc entre un total de nou comunitats que estan en avís
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.
-
03.07.2026 | Les notícies del migdia
-
04.07.2026 | Els últims '90 minuts'
-
03.07.2026 | 90 minuts