À Punt Mèdia dona suport a l’audiovisual educatiu amb un conveni amb la MICE
Ha signat un acord de col·laboració amb la Mostra Internacional de Cine Educatiu (MICE).
À Punt ha signat un acord de col·laboració amb la Mostra Internacional de Cine Educatiu (MICE) per a difondre i promocionar l’audiovisual educatiu valencià.
L’acord converteix À Punt en el mitjà oficial de la setena edició de la MICE, que demà es presenta i que tindrà lloc entre el 8 i el 23 de febrer de 2019. La plataforma pública valenciana de comunicació tindrà un premi en el certamen, anomenat MICE - La Colla.
El conveni permetrà que À Punt puga emetre per qualsevol de les seues finestres els curtmetratges realitzats en els centres educatius i que s’hagen presentat a la mostra. Els audiovisuals seleccionats podran formar part del repositori de l’audiovisual educatiu d’À Punt, dins de les categories La Colla... i acció! i À Punt... i acció!
Igualment, s’hi garantirà la cobertura, amb criteris informatius, dels actes principals de la MICE, i durant el temps que dure la mostra, el web d’À Punt obrirà un microlloc web específic amb connectivitat al web del festival.
À Punt té entre els seus objectius la promoció dels valors culturals a través de la producció i difusió de continguts audiovisuals i la creació digital i multimèdia.
Més llegit
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
Detenen a Torrent una dona acusada d’estafar més d’1,3 milions d’euros amb falses inversions en borsa
-
Se'n va la calor i tornen les pluges, amb tempestes fortes a l'interior de València i Castelló
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
El Sindicat de Llogateres convoca una concentració a la plaça de l’Ajuntament de València en defensa del dret a l’habitatge
-
El PP dona llum verda als congressos autonòmics i provincials, però aparca el del PPCV