‘À Punt et busca’ tracta casos marcats per la desaparició d’una mare
Este dimecres a les 22:30 hores, el programa porta a plató el drama de la desaparició de Loli Paul, desapareguda fa sis anys a Sagunt i el de Marta Adsuara, la xiqueta furtada que s’ha retrobat amb sa mare a la Comunitat Valenciana
Este dimecres 12 de novembre a les 22:30 h, À Punt emet una nova entrega del programa À Punt et busca, centrada en dos històries connectades per l’absència forçada d’una mare. L’espai, presentat per Juan Nieto i Mireia Llinares, tractarà els casos de Loli Paul, desapareguda fa sis anys a Sagunt i de Marta Adsuara, la primera xiqueta furtada que es retroba amb sa mare a la Comunitat Valenciana.
El cas de Loli Paul Sesé: una desaparició que apunta a un crim
Loli Paul Sesé, veïna de Sagunt, va desaparèixer el 22 de juny del 2019. Durant anys, la seua família ha lluitat per demostrar que no es tractava d’una desaparició voluntària.
El febrer del 2024, un gir inesperat va sacsejar la investigació: un fragment de fèmur trobat al vell pantalà del Port de Sagunt pertanyia a Loli. Este descobriment va portar el jutjat d’instrucció número 5 de Sagunt a reobrir la causa, ara per possible homicidi. Tres homes figuren com a investigats. Però les sospites recauen especialment en l’exparella de la víctima, que va donar diverses versions contradictòries sobre la desaparició.
Les dos filles de Loli, Alba i Rosanna, estaran en directe en el programa per a relatar la seua historia i demanar justícia.
Marta Adsuara: la primera xiqueta furtada que es retroba amb sa mare
El segon cas que aborda À Punt et busca és el de Marta Adsuara, una dona nascuda a Castelló el 29 de juliol del 1974 i donada en adopció després que el ginecòleg que va assistir el part firmara un fals certificat de defunció.
Encara que Marta ha crescut feliçment amb un matrimoni d’Almassora, va iniciar una investigació per a descobrir els seus orígens i va localitzar la seua mare biològica. Este dimecres, les dos es retrobaran en el programa À Punt et busca.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
L'Ajuntament de València convoca la junta local de seguretat per a abordar el problema dels trens
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal