À Punt donarà el missatge de Cap d’Any del president de la Generalitat, Carlos Mazón
El lloc escollit és el castell de Santa Bàrbara
Aquest divendres 29 de desembre a les 14:00 hores, el Molt Honorable President de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, farà el tradicional missatge de Cap d’Any a través de les càmeres d’À Punt.
Serà el seu primer missatge com a president del Consell i per això ha triat un lloc mol especial per a ell: el castell de Santa Bàrbara, un dels punts més emblemàtics de la seua ciutat, Alacant.
Aquest primer discurs de Cap d’Any té com a escenari Alacant i, els pròxims anys, la gravació del missatge institucional tindrà lloc en altres paratges i racons simbòlics de la Comunitat Valenciana, segons el seu desig.
La intervenció del president Mazón va dirigida als castellonencs, als valencians i als alacantins i apel·larà a la serenitat, la generositat i la unió de tota la Comunitat Valenciana per tal d’abordar els reptes que tenim el 2024.
Les imatges s’han gravat a l’interior del Saló Felip II del castell de Santa Bàrbara, presidit en primer terme per un exemplar de l’Estatut d’Autonomia. El president ha volgut mostrar suport a la indústria del calcer i lluïa unes sabates fabricades a Elda, i també una corbata que, per a ell, és un talismà.
Per a la gravació del missatge del president del Consell s’han fet servir quatre càmeres amb òptiques cinematogràfiques i un dron per a mostrar les espectaculars imatges aèries del castell, tenint com a teló de fons la ciutat d'Alacant i el mar Mediterrani.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València