À Punt col·labora amb l’Associació de Familiars de Malalts d’alzhèimer de València
À Punt firma un acord de col·laboració amb l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzhèimer (AFAV) per tal de cooperar per a visibilitzar aquesta malaltia i el seu diagnòstic.
À Punt Mèdia serà el mitjà col·laborador de la iniciativa benèfica Desorden en el desván i difondrà en totes les finestres dels mitjans públics les accions previstes.
El director general d’À Punt Mèdia ha declarat que “els mitjans públics valencians no es podien quedar al marge d’una iniciativa solidària d’aquesta importància, tant per l’ambició demostrada en l’organització d’un espectacle d’innegable qualitat artística com per l’admiració i respecte que mereix la trajectòria de l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzhèimer de València”
Ana Ruiz, presidenta d’AFAV, ha destacat que “la implicació d’À Punt en el projecte és clau perquè la iniciativa es conega en tota la Comunitat Valenciana”.
Desorden en el desván és un disc en què participen de manera altruista onze artistes valencians (Nacho Mañó i Gisela Rennes, Charo Giménez, Jonnathan Pocoví, La Habitación Roja, Seguridad Social, Bombai, Los de Marras, Andreu Valor, Joan Amèric, Sarah Rope i Pau Cháfer, i Melomans) i el cor Les Veus de la Memòria. Aquest disc es presentarà el pròxim 15 de setembre a la plaça central de Nuevo Centro i es podrà adquirir en diferents comerços i en les seus d’AFAV.
A més, el 3 de setembre, al Palau de les Arts de València se celebrarà un concert benèfic on actuaran tots els artistes que han col·laborat en el disc.
Costa ha afegit que “À Punt Mèdia dona suport a l’associació no només amb la promoció i difusió d’este projecte, sinó també fent-se ressò del valuós treball que fan en favor de les persones afectades d’alzhèimer i del seu entorn”, ha afegit.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part