À Punt atrau 180.000 espectadors en l’estrena de ‘La ley del mar’
La primera emissió aconseguix un 6,9% de quota
La televisió pública valenciana va reunir una audiència acumulada de 180.000 persones en l’estrena de la sèrie protagonitzada per Luis Tosar i Blanca Portillo. El públic de la Comunitat Valenciana va quedar atrapat amb una fidelitat del 67%, xifra rècord que indica la capacitat d’atracció de la sèrie.
La primera entrega de dos capítols va obtindre un 6,2% de share en el primer capítol, amb 101.000 espectadors, i un 7,6% en el segon, amb 93.000 seguidors.
À Punt disposava dels drets d’estrena d’aquesta producció valenciana fruit de l’acord amb Studio 60 i TVE. El minut més vist va arribar a les 22:25 h, quan 120.000 espectadors es concentraren davant la pantalla d’À Punt per a veure aquesta història basada en fets reals, la d'uns pescadors de Santa Pola que ajudaren cinquanta migrants a la deriva en una pastera. Una heroïcitat que va remoure els fonaments de la diplomàcia europea en matèria de migració.
Les xifres aconseguides per À Punt suposen un rècord de temporada i fan que La ley del mar es posicione en el top 1 del rànquing en quota de pantalla, semblant a emissions com la del programa especial de Cap d’Any o les retransmissions de falles.
En aquesta sèrie, acompanyen Luis Tosar i Blanca Portillo un elenc de luxe format per actors i actrius valencians com Sonia Almarcha, Pau Durà, Carlos Serrano, Ramón Ródenas, Teresa Hurtado, Paula Muñoz, entre d’altres.
Dimarts es va emetre el tercer i últim capítol, que ha estat rodat a Santa Pola, la Ciutat de la Llum i altres paratges de la província d’Alacant.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
L'Ajuntament de Picanya s’ofereix a comprar les cases afectades de l'Almassereta