Este diumenge en ‘L’Alqueria Blanca’, “La Costura”, tercer capítol de la temporada
Diumenge a les 22:00 hores un nou capítol de la nova temporada
En el pròxim capítol de L’Aqueria Blanca veurem les dificultats de Tonet (Ferran Gadea) per a organitzar el convit de Daniel (Manuel Canchal) per a la boda. Mentrestant, Marta (Raquel Rubiano) , que està rematant els detalls del vestit de nóvia, s'obsessiona amb una de les costures que està torta.
D’altra banda, Xavi (Nelo Gómez) està desaparegut i el Tio Pep (Berna Llobell) i Isabel (Paula Braguinsky) estan molt preocupats per ell i tenen por que s'haja encarat amb Martí. Prompte sabrem el desenllaç de la baralla amb Martí i com se li poden complicar les coses al jove pilotari.
A més, Elena acompanya Raquel a la matrona a fer-se una ecografia i Remigi tracta de guanyar-se l'alcaldessa, sense molt d’èxit.
L’Alqueria Blanca també es pot veure en el web, amb un fum de continguts extra
Més llegit
-
Les comissions falleres refusen el tercer dia d'Ofrena en no arribar a una majoria suficient
-
Pérez Llorca diu que es va pagar el desplaçament i l’hotel per a vore la final del Mundial
-
Una nova llei prohibirà el tabac i els vàpers en terrasses, platges i piscines
-
La temperatura de la mar arriba als 28,6 graus al litoral valencià
-
"Suport absolut i ferm" de Morant al número dos del PSPV, a qui jutjaran per suposades calúmnies al PP
-
La Guàrdia Civil descarta l'assassinat masclista en el cas de la dona morta a Almoradí