Comença el rodatge de la dessetena temporada de ‘L’Alqueria Blanca’
Dona faena a vora 200 professionals i s’estrenarà a l’hivern els diumenges, amb l’emissió de setze capítols nous
Ja s'ha iniciat el rodatge de la temporada dèsset de L'Alqueria Blanca, la sèrie més estimada i longeva de la televisió valenciana.
És una producció realitzada per Lola Cinema SL i Nadir Televisión SLU per a À Punt, que aglutina a més de 110 professionals tècnics, trenta actors i actrius i desenes d'intèrprets episòdics i figurants.
El rodatge s’estendrà vora sis setmanes i es grava als platós construïts a Bunyol, mentre que els exteriors es rodaran a la mateixa localitat i en alguns pobles de la comarca. Esta serà la temporada decisiva durant la qual sabrem com acaba la relació de Raquel i Robert i què passarà amb la història d’amor de Marta i Fèlix. Així mateix, per fi es descobriran quines són les verdaderes intencions d’Energia Futura a l’Alqueria Blanca i qui hi pot estar darrer.
Caldrà, per tant, esperar encara un poc per a disfrutar dels setze capítols d’esta nova temporada. Serà este hivern quan es reprendrà l’emissió setmanal de la sèrie, que tornarà a les nostres pantalles la nit dels diumenges. Mentrestant, tots els capítols de totes les temporades de L’Alqueria Blanca es poden veure en el web d’À Punt, Radiotelevisió Valenciana.
Més llegit
-
Educació envia una carta les famílies davant de la convocatòria de vaga indefinida: “Cap alumne pot ser captiu d’un conflicte sindical”
-
Aïllen a Alacant una dona de 32 anys que va coincidir en l'avió amb l'holandesa morta per hantavirus
-
Dos guàrdies civils morts i un ferit en xocar dos embarcacions de l'institut armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva
-
Educació demana als sindicats que tornen a la negociació: "Ahí podrem arribar a punts de trobada més fàcilment que al carrer i amb manifestacions"
-
Un tercer britànic presenta símptomes d’hantavirus, mentre Tenerife ultima el dispositiu per a rebre el creuer afectat
-
Els docents rebutgen l'oferta d'Educació d'apujar el sou 75 euros bruts mensuals des del 2029 i mantenen la vaga indefinida