Clara enfronta els moments més durs de la malaltia, però continua aferrant-se a la vida
Avanç de la pròxima entrega de ‘L’Alqueria Blanca’, diumenge a les 22:10 h
En el pròxim capítol de L’Alqueria Blanca veiem que la salut de Clara no és bona. Tot el món ho sap des de fa temps, però en les últimes setmanes el deteriorament físic és evident. Ara, fins i tot s’ha de desplaçar en cadira de rodes i quasi ja no ix al carrer. Per això, aquesta setmana tindrà l’alegria d’anar d’excursió a un dels paratges més bonics de l’Alqueria Blanca, el toll de Xop, acompanyada de les persones que l’estimen i la cuiden.
D’altra banda, la situació amb Isabel és ja insuportable per a Xavi, el fill de Blanca, que no sap molt bé si la mestra el vol o prefereix Martí, el seu nóvio de tota la vida, que no sembla el millor partit. Xavi haurà de dir prou si vol saber què passa realment pel cap de la xica que estima.
Qui també està molt preocupada pel seu nóvio és Marta. Ara ja sap per què han detingut Daniel a la frontera amb Gibraltar i no s’ho pot creure. Alfons ja ha viatjat a La Línea de la Concepción per a visitar-lo i ella no sap què fer.
Mentrestant, Empar i Sento, que ja compten amb els tres testimonis solvents, esperen que el jutge els convoque per a declarar sobre la tutela d’Àngels. Sento, el radiofonista, estrena setmana amb el concurs que ha estat preparant amb Berna i Tonet: “Un pernil per al millor” i la primera col·laboradora del programa és Dora, que ja va triomfar en les ones amb una recepta de cuina pròpia. Això sí, Sento tindrà ara un problema: intentar que Dora calle quan ell ho mane.
Es tranquil·litzarà Marta o se n’anirà a Gibraltar per Daniel? Coneixerem per fi el secret que uneix Isabel a Martí? Servirà l’excursió per a alleugerir la malaltia de Clara i el patiment de Ramon?
Tot açò i molt més, en la pròxima entrega de la sèrie L’Alqueria Blanca diumenge en À Punt a les 22:10 h i a la carta a través de l’enllaç.
Més llegit
-
Investiguen el consum de drogues com a causa de la mort del matrimoni irlandés que els fills han trobat al jacuzzi d'un xalet de Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol