À Punt retransmet demà l'Encesa de la foguera de Canals en el ‘NTC nit’
Demà dijous, a partir de les 20:55 h es podrà seguir en directe en l’informatiu ‘NTC nit’ l’encesa i la cremà de la foguera més gran del món
Canals celebra estos dies les festes en honor del patró, sant Antoni Abat. Demà dijous crema la foguera d’uns quinze metres d’altura i catorze de diàmetre.
L’informatiu d’À Punt NTC nit connectarà a les 20:55 hores amb la presentadora Amparo Fernández que, des de Canals, ens contarà en directe els detalls de l'Encesa i entrevistarà els representants més destacats de la festa.
Els espectadors d’À Punt podran assistir en directe a l'encesa de la traca que marca l'inici de la cremà i durant l’informatiu de la nit es faran diferents connexions per a oferir als espectadors les imatges de com es crema la foguera més gran del món.
La foguera de Canals és una de les més destacades de la Comunitat Valenciana, ja que crema prop de huitanta tones de llenya que aporten els veïns. Això ha significat que les festes de Canals siguen declarades d'interés turístic nacional i d’interés turístic autonòmic.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana