Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES NIT
Ara en la ràdio
AÇÒ NO HO SABIES T.2 (reemissió)

À Punt Ràdio estrena este cap de setmana el programa esportiu ‘Punt a punt’

L'espai, dirigit per Luis Urrutia, farà dotze hores seguides d'emissió els dissabtes i diumenges a partir del setembre

La pròxima temporada, el programa Noranta minuts de Manolo Montalt i Salva Folgado s'emetrà de diumenge a dijous de 23:00 h a 00:30 h. Serà a partir del diumenge 31 d’agost. Està situat entre els deu programes esportius més escoltats d'Espanya

Luis Urrutia dirigix el programa Punt a punt

Amb l'inici de la lliga de futbol, la radiotelevisió valenciana estrena este cap de setmana el programa esportiu radiofònic Punt a punt sota la direcció de Luis Urrutia. Este prestigiós periodista ja va dirigir el programa amb el mateix nom que va emetre Ràdio Nou, un espai emblemàtic molt estimat per l'afició i que ara és l'aposta de la nova direcció d’À Punt per a rellançar les emissions esportives dels caps de setmana.

Punt a punt serà un programa carrusel on, a més de les retransmissions de futbol, tindran cabuda tots els esports, com ara el bàsquet, l'atletisme, la pilota valenciana, l'handbol, el futbol sala i el voleibol. En total, al voltant de setanta clubs d'elit de moltes disciplines esportives tindran veu en les narracions en directe de Punt a punt.

Luis Urrutia ha destacat que “És un desafiament enorme poder donar visibilitat a tot l'esport de la Comunitat Valenciana en una temporada històrica, amb quatre equips de futbol en primera divisió i amb una tercera federació íntegrament composta per equips valencians. La Champions del Vila-real, les Eurolligues del València Basket i l'EHF European Cup de l'Elx femení. Volem informar de l'elit de l'esport i també de tots els esports minoritaris, amb atenció especial a la pilota valenciana. Són moltes hores d'esport en directe perquè no en perdem cap detall.”

A més de les retransmissions dels caps de setmana, el programa tindrà la seua cita amb els oients en les jornades intersetmanals, on participaran equips de la Comunitat Valenciana, bé de lliga o bé de competicions europees. El programa comptarà amb un gran equip de narradors, corresponsals i col·laboradors, entre els quals figuren exjugadors de futbol, àrbitres i periodistes esportius que són tot un referent.

Noranta minuts, de Manolo Montalt i Salva Folgado, s’integra en Punt a punt

En la nova aposta per la ràdio esportiva, À Punt dona més protagonisme al programa Noranta minuts, de Manolo Montalt, Salva Folgado i Paco Polit. L’espai s’ha convertit en un dels deu programes més escoltats en la plataforma i el primer en la llista dels que no s'emeten en castellà.

Per a Manolo Montalt, “és una alegria poder continuar amb el nostre espai i tornar al seu hàbitat natural, que és l'horari nocturn. Suposa també una responsabilitat en una temporada amb tants fronts oberts en l'esport de la nostra comunitat, que estarà sempre representat en el nostre programa. El principal objectiu és continuar mantenint les senyes d'identitat amb una primera part en clau informativa per a repassar els fets del dia i, una vegada exposats, donarem pas a la tertúlia amb les veus més autoritzades a l'hora d'exposar les opinions per als oients.”

La pròxima temporada, l'espai s’emetrà de diumenge a dijous de 23:00 h a 00:30 h. Serà a partir del diumenge 31 d’agost.

També et pot interessar

Veure totes les activitats