À Punt busca continguts de pòdcast
S'obri el termini per a participar en el desenvolupament de continguts sonors per a la producció radiofònica, consulta els requisits per a participar-hi
À Punt Mèdia fa una crida al sector audiovisual perquè presente propostes per a la producció de continguts sonors per al consum sota demanda.
Els projectes de pòdcast han de reunir les següents condicions:
- Ser produccions seriades amb una durada màxima de 56 minuts per episodi
- Estar concebuts per a emetre’s principalment a les plataformes digitals
- Els continguts poden ser de ficció, de no ficció/documental, conversacional, de divulgació, comèdia, entreteniment, estil de vida, gastronomia o cultura.
À Punt Mèdia valorarà les propostes basant-se en els criteris de qualitat de les propostes, la viabilitat econòmica, la sostenibilitat del projecte a llarg termini, la presència de professionals valencians en els equips i l’adequació del format al llibre d’estil d’À Punt Mèdia.
Com participar-hi?
Les propostes es poden lliurar a la Finestra única de projectes audiovisuals, bé per correu postal o missatger (Polígon Accés Ademús s/n.46100 Burjassot) o per correu electrònic (continguts@cvmc.es).
Amb aquesta convocatòria, À Punt Mèdia reforça la seua aposta pel contingut sonor de qualitat destinat al consum a la carta.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social