Ara en la televisió
MÚSICA DE BANDA
Hui hem tingut a l’estudi la cantant de la Plana Àngela Furquet, que ha vingut acompanyada de Vicent Colonques i Héctor Tirado. Ens han interpretat tres temes en directe.