Bibiana Fernández: “No tinc por de morir per mi, tinc por pels meus gossos, no ho comprendrien”
Amb la gràcia que la caracteritza, l'actriu ha descrit com l’han acomiadada quan ha eixit de casa, de camí a València, per assistir al programa de La vida al Màxim
Bibiana Fernández ha mostrat en el programa La vida al Màxim que l’amor que sent pels seus gossos no es pot descriure amb paraules. En el programa ha dit: “No em fa por morir per mi, em fa por morir pels meus gossos. Ells no comprendrien que mamà no tornarà a casa”.
Amb la gràcia que la caracteritza, ha descrit com l’han acomiadada quan ha eixit de casa, de camí a València, per a assistir al programa. “Quan he eixit de casa, s'han quedat com les bessones del film El resplandor, les dues mirant-me des del fons del corredor, com la senyora de la cortineta, pendents de veure on vaig”. Enamorada dels seus gossos, ha dit que ells són els únics que omplin les absències.
Més llegit
-
Superdiumenge faller: macrodespertà, mascletà i la Crida des de les Torres de Serrans
-
Diumenge de talls de trànsit a València amb motiu de la Crida i els primers actes fallers
-
Es complixen dos anys de l'incendi de Campanar, amb un edifici en plena reconstrucció
-
Consulta els municipis on no hi haurà classes per Falles este 16 de març
-
Un triple de Hezonja deixa el València Basket sense final de la Copa (106-108)
-
València anuncia les Falles amb una macrodespertà de més de 225.000 trons de bac