07.03.2026 | Fem banda
Hui és dissabte, i no és un dissabte qualsevol. Hui comencen les festes de la Magdalena, comencen els camins, comencen les emocions compartides. Hui comencen dies de tradició, de música i de retrobament.
I amb este ambient tan nostre, tan viu, arranca també Fem Banda.
Començarem escoltant el concert de dissabte, amb obres interpretades o compostes pels protagonistes de hui, dins de la secció Arxiu Sonor.
En la secció Hui amb qui parlem tindrem ací al nostre estudi d’À Punt Ràdio al compositor i director Salvador Lujan Martín, que ens contarà moltes cosetes i també ens dirà quina obra és el Suggeriment de la setmana.
Després, en la secció Educació i Salut parlarem amb membres de l’equip directiu del Conservatori Professional Mestre Vert de Carcaixent.
Continuarem amb la secció Temps de Falles, i parlarem amb Vivian Guitierrez Abreu, encarregada de dirigir el pasdoble EL FALLERO este passat dia 22 de febrer. Acabarem amb l’Agenda musical.