Xest no obrirà els dos nous ponts provisionals fins que no passe l'episodi de pluges
El final de les obres dels accessos, que connecten el municipi amb l’A-3, estava previst per a este dimecres, però la Diputació de València ha ajornat la reobertura
La Diputació de València tenia previst per a este dimecres la finalització dels treballs de reconstrucció dels dos ponts provisionals que connecten Xest amb l'A-3. Estes infraestructures, d'entrada i eixida al municipi, es van alçar com a alternativa a la CV-378, concretament al pont sobre el barranc de Poio.
La dana del 29 d'octubre va deixar el municipi de la Foia de Bunyol amb només un dels sis accessos amb els quals comptava i ha obligat a refer les infraestructures d’entrada i eixida al municipi, greument danyades per la força de l’aigua.
No obstant això, segons ha assegurat el president de la Diputació de València, Vicent Mompó, que ha visitat este dimecres les obres de reparació a Xest, ha assegurat que estes infraestructures no es reobriran fins que "hi haja una garantia total de seguretat per a poder reobrir els ponts", explica Mompó.
El president provincial ha destacat que, en estos dies de pluja, s'està treballant en tota la xarxa provincial de carreteres, detectant afeccions i solucionant-les.
Mompó ha informat també que este dimarts s'ha obert l'accés a Canals (Costera), per la CV-598, i la CV-383 entre Xest i Loriguilla (Camp de Túria), tots ells danyats per la dana d'octubre. "Una vegada més, l'àrea de Carreteres està demostrant estar a l'altura de l'emergència amb un equip coordinat i eficient que vetla per la seguretat de la ciutadania", ha destacat.
Més llegit
-
Investiguen el consum de drogues com a causa de la mort del matrimoni irlandés trobat al 'jacuzzi' d'un xalet de Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Buñol s'enfanga de roig a colp de tomaca
-
Tomatina 2026, este dimecres: la trastada que va iniciar la festa i que el franquisme va perseguir