Xella condemna la mort violenta d’una de les seues veïnes, apunyalada en un càmping de Navalón
La víctima estava vinculada al municipi de la Canal de Navarrés, on tenia la segona residència
Xella ha mostrat el rebuig a l’assassinat d’una de les seues veïnes, a qui presumptament va apunyalar el fill diumenge a la nit en un càmping de Navalón. L’Ajuntament de Xella, localitat a la qual estava molt vinculada la víctima i que havia convertit en la segona residència, ha convocat un minut de silenci per a mostrar la solidaritat amb la família de la víctima i manifestar públicament el rebuig a la violència.
“Condemnem qualsevol tipus de violència, així com totes les situacions i comportaments que priven de la llibertat i la dignitat”, afirmaven responsables municipals en el manifest de rebuig que han convocat.
Han recordat la dona assassinada com a una persona “alegre” i “generosa”, que coneixien per estiuar a Xella des de ben menuda, i han lamentat que la seua vida haja acabat de manera “injusta” i “incomprensible”.
Un dels fills de la dona, de 24 anys, ha quedat detingut. Ara per ara es desconeixen les motivacions de l’agressor, així com les circumstàncies en què va tindre lloc el crim. Quan els serveis sanitaris van arribar al càmping, ja dona ja havia mort.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar