Vora mil famílies d'habitatges protegits es beneficien del pla de lloguer assequible des de 2016
El programa actual, vigent fins al juny de 2019, prioritza col·lectius com ara víctimes de violència de gènere o persones amb discapacitat.
El pla de lloguer assequible que va posar en marxa la Conselleria d'Habitatge en 2016 ha beneficiat 929 famílies valencianes que resideixen en habitatges protegits. El pla actual és el tercer i estarà vigent fins al 30 de juny de 2019.
Aquest pla té com a objectiu adaptar el lloguer de les vivendes en propietat de l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl en funció de les circumstàncies econòmiques i socials de cada família i estudia cada cas per a determinar la reducció de les quotes. Segons ha afirmat la consellera María José Salvador, amb aquest pla el Consell pretén "corregir la fórmula aplicada per anteriors executius valencians amb un procediment més just".
El programa vigent té com a novetat la incorporació dels criteris que estableix la llei per la funció social de l'habitatge, augmenta les bonificacions per a les famílies amb menys recursos i prioritza col·lectius sensibles com ara el de víctimes de violència de gènere, persones amb diversitat funcional o famílies amb menors i joves.
Més llegit
-
La fallera major de València de 2024, María Estela Arlandis, nomenada assessora de la Vicepresidència Segona del Consell
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Les primeres indagacions apunten al "factor humà" com a origen de l'incendi a l'Hospital de Torrevieja
-
Camps es postula per a dirigir el PPCV: "Doneu-me el partit, vos donaré el govern"
-
Milers de persones es manifesten a Madrid per a demanar la dimissió de Pedro Sánchez
-
La pressió del professorat no afluixa després de deu dies de vaga