Vora 600 persones han arribat a les costes de les Canàries
La major part dels migrants han arribat al port d'Arguineguín, a l'illa de Gran Canària.
Aquest dimarts han arribat a les costes de les Canàries 584 persones al llarg del dia.
El primer vaixell, el Guardamar Polimnia, ha arribat a Gran Canària de matinada amb 174 persones magribines, una d'elles dona, que havia rescatat quan intentaven arribar a l'illa en sis pasteres. Un poc més tard ha arribat el Salvamar Alpheratz escoltant una xicoteta piragua amb 32 migrants subsaharians, set d'ells menors.
Al llarg del matí la Salvamar Menkalinan ha auxiliat 152 migrants magribins al port d'Arguineguín (Gran Canària) embarcats en quatre pasteres, entre ells quatre dones i un menor.
Cap al migdia, dues pasteres amb 36 homes magrebins (20 l'una i 16 l'altra), han arribat navegant al port d'Arguineguín sota la vigilància d'una llanxa pneumàtica de la Guàrdia Civil, que els havia interceptat a la costa de Gran Canària.
Finalment, de vesprada ha tornat a Arguineguín la Salvamar Menkalinan amb 190 persones, que han arreplegat de quatre pasteres.
Més llegit
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Mascletà en directe del dimecres 11 de març de les Falles 2026 de València