El veïnat d'Oliva denuncia vandalisme i soroll a la zona de les platges de Terranova i Burguera
Comportaments incívics com trencar mobiliari urbà, entrar en piscines privades o orinar al carrer són freqüents cada nit en esta zona del municipi de la Safor
El veïnat de la zona de les platges de Terranova i Burguera a Oliva (Safor) estan farts de les molèsties que els provoca una zona d'oci. S'han associat i reclamen a l'Ajuntament mesures per a garantir un descans que no poden tenir per culpa dels actes vandàlics i els sorolls que trenquen la tranquil·litat cada nit.
Alguns veïns han gravats estos actes incívics, com els d'unes persones que intenten trencar un senyal i llançar-ne un altre a un jardí privat. "Si en una zona residencial fiquen llocs d'oci i diversió, col·lideix. Sorolls, concerts... no es poden concentrar una sèrie d'activitats lúdiques en un lloc residencial, és matar els veïns. Estem patint molt", denuncia Pasqual Gregori, vicepresident de l'Associació de Veïns Sector 6-19 d'Oliva.
Les platges d'Oliva viuen una situació de soroll continu amb gent bevent al carrer fins a altes hores de la matinada, enfrontaments i comportaments incívics. "Estan orinant, envaint propietats botant a les piscines", lamenta Pasqual Gregori.
El veïnat demana actuacions i l'Ajuntament d'Oliva reconeix els problemes de convivència. El regidor d'Urbanisme del municipi, Joan Mata, ha explicat que "s'estan desplegant actuacions de caràcter policial i de control de les activitats que ahí estan prestant-se". "Entenc perfectament que els veïns voldrien una solució immediata. Ordenar la convivència garantint que tot el món complisca amb els seus drets i les seues obligacions", afig.
Mentrestant, el veïnat continua reclamant tranquil·litat i silenci per a poder descansar.
Més llegit
-
Controlat l'incendi forestal a Cofrentes
-
L'incendi de Teresa de Cofrentes, que evoluciona favorablement, crema vora 500 hectàrees
-
Els llamps latents causen altres dos conats d'incendi a Bicorp i Cortes de Pallás
-
Mor un xiquet després de perdre el coneixement en una piscina de Bilbao diumenge
-
Desallotgen de manera preventiva dos pedanies per un incendi forestal provocat per un llamp a Teresa de Cofrentes
-
La Comunitat Valenciana viurà un nou pic càlid per al pont de la Mare de Déu d'Agost: consulta la previsió per municipis