València s'il·lumina amb els llums de Nadal
Alacant també s'ha sumat a l'encesa avançada dels llums nadalencs, un mes abans de les festes
València s'ha il·luminat este divendres de vesprada amb els llums de Nadal amb la celebració de l'acte "La música encén Nadal". L'alcaldessa de la ciutat, María José Catalá, acompanyada de les falleres majors, han polsat el botó que ha activat tot el circuit de bombetes a la plaça de l'Ajuntament. Un arbre de 25 metres i nombrosos decorats han omplit d'aroma nadalenc el centre de la ciutat on l'Ajuntament ha invertit 1.100.000 euros. Després s'ha disparat un castell de focs artificials des de l'edifici consistorial.
A més, s'han escoltat diverses cançons que han omplit la plaça d'un ambient festiu: When You Wish upon a Star, dos peces de la coral Juan Bautista Comes, Chistmas Canon i Immanuel, així com l'actuació de dos cantants.
Alacant també s'ha sumat a l'encesa avançada de les llums de Nadal, un mes abans que comencen les festes. Un gran arbre presidix les celebracions alacantines, amb 2,6 milions de llums led repartits per 130 emplaçaments i 1.800 metres de garlandes.
Més llegit
-
Mor un treballador en una empresa de Callosa d’en Sarrià en caure des de la teulada
-
L’Audiència declara un col·legi concertat de València responsable solidari d'una agressió sexual en un viatge escolar
-
Assassinada una infermera per l’exparella al centre de salut de Benicàssim
-
Un atac massiu de drons ucraïnesos deixa sense electricitat i calefacció part de Briansk
-
La Fiscalia demana una condemna “exemplar” d’onze anys de presó per a Benavent en el cas Imelsa
-
Tornar a començar: més de 300 dones víctimes de violència masclista troben treball en un any