Vacances amb els pares, també de majors: una nova manera de gaudir de l’estiu en família
Cada vegada més adults trien compartir les vacances amb els pares, tant per motius econòmics com per reforçar els vincles familiars
Viatjar o passar les vacances amb els pares sent adult: és la nova manera de gaudir de l'estiu que agafa força. Entre els motius, qüestions econòmiques, però també familiars.
Perquè quan som adults sabem que el temps amb els nostres pares s'acabarà, i és per això molts opten per passar l'estiu amb ells. També, els que tenen xiquets volen així que els menuts recorden les vacances amb els avis i les àvies. "És una forma de reforçar els vincles i donar continuïtat", explica el psicòleg Enric Valls.
Ara bé, cal recordar coses importants, com respectar els ritmes de cadascú i donar moments individuals, apunta Valls. També hem de tindre en compte les edats dels més majors, i fer coses que no comporte molt d'esgotament psíquic o físic.
A més, és important aclarir les necessitats de cadascú i sobretot establir bé com repartir les despeses. Perquè un viatge en família no ens desvie del que és vertaderament important: gaudir dels nostres.
Més llegit
-
Una carcassa desviada ferix 27 persones durant el Castell de l’Olla d’Altea
-
Consum avisa de la possible presència de trossos de vidre en confitura i mel Bonne Maman
-
L'incendi de Tírig continua actiu i ja hauria cremat 395 hectàrees
-
Menjar fora amb menys despesa: així són les vacances del sandvitx
-
Confinen la població de Catí per l'evolució de l'incendi de Tírig, que ja ha cremat 240 hectàrees
-
Moren dos persones en un accident entre dos turismes a l'N-332 entre Benissa i Dénia