Una "bomba" en una finca de Vinaròs: el veïnat fa balanç dels danys causats per l'impacte d'un llamp
Ha destruït part del terrat, ha danyat diversos vehicles pels enderrocs i ha fet malbé els aparells elèctrics de la finca que hi havia connectats
El veïnat d'un edifici del carrer de Tomàs Mancisidor de Vinaròs (Baix Maestrat) encara no pot creure el que va viure la matinada de dissabte. En plena tronada van notar el colp d'un llamp al terrat de la finca. Com "una bomba" han descrit l'impacte, que va danyar els murs que rematen la façana de la parta alta de l'edifici.
El programa Connexió CV d'À Punt ha pujat este dilluns al terrat per a comprovar els danys. Es veuen, efectivament, els clevills en la paret i el pis ple d'enderrocs. Desperfectes compatibles amb l'impacte d'un projectil. A més, alguns dels enderrocs van caure al carrer, i van causar danys en diversos vehicles que estaven estacionats. Tanmateix, no van causar víctimes.
Ara, el veïnat fa balanç dels danys materials. Televisions, rentadores i altres aparells elèctrics han deixat de funcionar i toca informar les respectives asseguradores.
Més llegit
-
L'Aemet amplia fins a la mitjanit l'avís roig per pluges torrencials al litoral sud de València
-
L'avís per fortes pluges deixa sense classe a més de 115.000 alumnes de València i Castelló
-
Una jove de 14 anys resulta ferida després que l'ha atropellat un tramvia a València
-
Troben un cadàver en estat avançat de descomposició a la platja del Dosser de Cullera
-
La Ribera Alta, pendent del Magre: esta nit el riu ha experimentat una forta crescuda fins als 300 metres cúbics per segon
-
Les pluges torrencials a Tarragona obliguen a suspendre trens i tallar l'AP-7