Un grup de jóvens pega una palissa a un treballador de la fira a Algemesí
Alguns menors van participar en l'agressió, difosa per les xarxes socials i de la qual no hi ha denúncia del firer
La difusió d'un vídeo en les xarxes socials ha provocat una onada d'indignació a Algemesí (Ribera Alta) després que es fera pública l'agressió múltiple que va patir un treballador de la fira de Sant Onofre. En les imatges es veu un grup nombrós de jóvens colpejant i donant puntades a un home que està estirat a terra, fins que aconseguix alçar-se i fugir del lloc. L'home agredit és un firer i, de moment, no ha presentat denúncia.
La Policia Local d'Algemesí va rebre l'avís a través del telèfon d'emergències 112 el 3 de juny, cap a les onze de la nit, per una baralla multitudinària a la zona de les atraccions, instal·lades al parc Salvador Castell amb motiu de les festes de Sant Onofre. Quan els agents hi van arribar, els implicats ja havien marxat.
Els policies van arreplegar el testimoni d'algunes persones presents, però no van poder identificar ni els presumptes agressors ni la víctima. Dies després, la gravació dels fets es va començar a difondre per les xarxes socials i ha situat el cas en el centre del debat al municipi.
Les imatges mostren també com diverses persones intenten frenar l'agressió i separar els participants del tumult, un fet que permet que la víctima puga escapar.
Des de la Policia Local assenyalen que la baixa qualitat del vídeo dificulta la identificació dels participants en l'agressió, encara que, segons aprecien, entre els jóvens que hi apareixen hi ha també alguns menors d'edat.
Els fets s'ha comunicat a la Policia Nacional, cos competent per a investigar este tipus de delictes, encara que de moment no ha transcendit si s'ha obert una investigació formal.
L'Ajuntament condemna els fets
El regidor de Seguretat Ciutadana d'Algemesí, Kiko Reinoso, ha confirmat que la persona agredida treballava en la fira i ha explicat que es desconeix l'origen de l'incident, encara que algunes informacions apunten que podria estar relacionat amb una discussió pel pagament d'alguna atracció.
Des del govern local han condemnat els fets i han mostrat la preocupació per una agressió que es va produir en un espai festiu molt freqüentat per famílies. Reinoso ha assegurat que l'executiu municipal rebutja "este i qualsevol altre tipus de violència".
Més llegit
-
Un gos arranca un tros d'orella a la dona que el passejava i ataca un xiquet, la mare i l'àvia
-
Educació envia als sindicats una nova proposta d’acord perquè els docents tornen a avaluar-la: consulta-la ací
-
Educació i els sindicats aconseguixen avanços en infraestructures, reducció de ràtios i burocràcia
-
Almeria-Castelló: guanyar per a continuar somiant
-
Investiguen la troballa d'un cadàver surant a la mar, entre Torrevieja i Guardamar, que podria estar relacionat amb una pastera
-
Exàmens, solucions i resultats de la PAU: quan i on consultar-los