El Seprona investiga la mort per enverinament de dos gossos després de passejar per un cèntric parc de l’Alcora
L’Ajuntament ha prohibit l'accés a la zona, a l’espera de la necròpsia dels animals
Les mascotes passen hui de llarg del parc Germanes Ferrer Bou, al centre de l'Alcora. S’ha convertit en una trampa mortal després que dos gossos hagen mort presumptament enverinats. Els veterinaris han trobat evidències, però la necròpsia haurà de confirmar les causes de la mort. “Investiguen si algú va perdre algun medicament o que efectivament es tracte d’un verí que s’haja posat intencionadament”, assegura la regidora de Benestar Animal, Tica Pons.
De moment no s’han trobat restes de substàncies tòxiques ni hi ha cap sospitós, però el parc estarà tancat fins que es tinguen tots els resultats i el Seprona finalitze la investigació. Una barbaritat que, diu el veïnat, no és nova i que els té amb la por al cos.
L’Ajuntament ha demanat el veïnat que tinga animals que extreme les precaucions L’ordenança municipal preveu multes de fins a 18.000 euros per als desaprensius que provoquen patiment als animals.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús