Ryanair amenaça d'apujar els preus dels bitllets només als passatgers espanyols
És la resposta de l’aerolínia irlandesa a la multa del govern espanyol per cobrar suplements per l’equipatge de mà i la reserva de seients
El pols entre l’aerolínia irlandesa Ryanair i el Govern d’Espanya continua amb l’amenaça de Ryanair d'apujar els preus dels bitllets només als espanyols. Això, si l'executiu estatal no retira la multa de 107 milions d'euros que ha imposat a l’aerolínia de baix cost, per cobrar un suplement pels equipatges i per reservar seients contigus.
El CEO Michale O'Leary ha criticat obertament el ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, de qui ha dit que és un “ministre boig comunista” i a qui ha demanat que respecte la “llibertat europea de fixació de preus”.
Bustinduy ha contestat a través de les xarxes socials que, per molt que l'insulten, no deixarà de defendre els drets dels consumidors espanyols. També ha recordat, en clara al·lusió a Ryanair, que cap empresa ni magnat, per poderós que siga, està per damunt de la llei.
A Brussel·les, la Comissió Europea ha obert una investigació per a avaluar la situació i decidir si hi ha o no infracció.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
La incidència per covid-19 creix més del doble durant l'última setmana a la Comunitat Valenciana
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal